Opis
Dezaktywacja MAF nie jest w żadnym wypadku zalecana, ponieważ jest to bardzo ważny czujnik regulacji paliwa. Czasami jednak (zwykle w tuningowanych samochodach o dużej mocy) odczyt MAF osiąga wysoką wartość i osiąga maksymalne dozwolone napięcie odczytane przez czujnik, powodując rejestrację kodu błędu i zwykle przejście w tryb bezpieczny.
Lista pojazdów objętych obecnie modułem usuwania MAF:
ALFA ROMEO
BOSCH EDC16C39
BOSCH EDC17C49
BOSCH EDC17C69
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BMW
BOSCH EDC16C31
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC16CP35
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
CHEVROLET
BOSCH EDC16C39
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI DCM3.7
DACIA
SIEMENSA SID305
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
FIAT
BOSCH EDC16C39
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MARELLI MJ8F
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
FORD
BOSCH EDC16C34
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_C10
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17C70
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_CP05
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_CP42
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_CP65
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH ME9.0C
BOSCH MED17.0.1
SIEMENSA SID208
SIEMENSA SID211
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID804
SIEMENSA SID807
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
INFINITI
DELPHI CRD3
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
KIA
DELPHI DCM3.2
LANCIA
BOSCH EDC16C39
MARELLI MJ8D
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
LAND ROVERA
BOSCH EDC17_CP11
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_CP42
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_CP55
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MERCEDESA
BOSCH EDC15C0
BOSCH EDC15C6
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC16C31
BOSCH EDC16C32
BOSCH EDC16CP31
BOSCH EDC16CP36
BOSCH EDC17CP57
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA ME2.0
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI CRD2
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI CRD3
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MINI
BOSCH EDC17_C41
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MITSUBISHI
BOSCH EDC16U31
NISSAN
SIEMENSA SID301
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID303
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID305
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
OPEL
BOSCH EDC15M
MARELLI MJD6F3
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
PSA (CITROEN/PEUGEOT/DS)
BOSCH EDC16C34
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID801
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID806
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
RENAULT
BOSCH EDC15C3
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI DDCR
SIEMENSA SID305
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID310
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SSANGYONG
DELPHI DCM3.7
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SUZUKI
SIEMENSA SID801A
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
VAG (VW/AUDI/SKODA/SEAT/CUPRA)
BOSCH EDC15P
BOSCH EDC15V
Bosch EDC15VM
BOSCH EDC16C4
BOSCH EDC16CP34
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC16U1
BOSCH EDC16U31
BOSCH EDC16U34
BOSCH EDC17_CP14
BOSCH MD1_CP004
BOSCH MD1_CP014
SIEMENS PCR2.1
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENS PPD1.1
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!