Opis
GPF/OPF/PPF to aktualne nazwy technologii oczyszczania spalin opracowanej w celu kontroli emisji gazów z silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem.
Lista pojazdów objętych obecnie modułem usuwania GPF/OPF:
ALFA ROMEO
BOSCH MED17.3.5
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
MARELLI MM10
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BMW
BOSCH MEVD17.2.5
BOSCH MEVD17.2.6
BOSCH MEVD17.2.8
BOSCH MEVD17.2.9
BOSCH MEVD17.2.G
BOSCH MG1CS003
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MG1CS024
BOSCH MG1CS201
FERRARI
BOSCH MED17.3.5
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
FORD
BOSCH MED17.0.7
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCHA MG1CS016
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCHA MG1CS017
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCHA MG1CS018
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
HYUNDAI
SIEMENS SIM2K-250
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
ISUZU
BOSCH MG1CS089
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
JAGUAR
BOSCH MED17.8.32
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MED17.9.9
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
LAMBORGHINI
BOSCH MED17.1.1
LAND ROVER
BOSCH MED17.8.32
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MED17.9.9
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
MASERATI
BOSCH MED17.3.5
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
MERCEDES
BOSCH MED17.7.2
BOSCH MED17.7.5
BOSCH MED17.7.7
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MG1CP002
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
MINI
BOSCH MG1CS201
PORSCHE
BOSCH MG1CP007
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MG1CS002
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MG1CS047
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
PSA (CITROEN/PEUGEOT/DS)
BOSCH MG1CS042
VALEO VD56.1
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
RENAULT
HITACHI BED501
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
TOYOTA
BOSCH MG1CS201
VAG (VW/AUDI/SKODA/SEAT/CUPRA)
BOSCH MED17.1.1
BOSCH MED17.1.27
*WAŻNE* CZUJNIKI TEMPERATURA I CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MED17.1.62
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF ORAZ CZUJNIKI EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MED17.5.25
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MG1CS001
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MG1CS002
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MG1CS008
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MG1CS011
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MG1CS111
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
SIEMENS SIMOS 18
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
SIEMENS SIMOS 18.10
*WAŻNE* CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURA OPF/GPF/PPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!