Opis
Lista pojazdów objętych obecnie modułem usuwania TVA:
ALFA ROMEO
BOSCH EDC16C39
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BMW
BOSCH EDC16C31
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC16C35
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC16CP31
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_C06
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_C41
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_C50
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C56
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C76
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP02
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP09
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP45
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH MEVD17.2
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH MEVD17.2.5
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH MEVD17.2.6
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH MEVD17.2.8
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH MEVD17.2.9
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH MEVD17.2.G
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
CHEVROLET
BOSCHA EDC16C39
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELKO E83
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELKO E87
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELKO E98
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI DCM3.7
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI MT80
DACIA
BOSCHA EDC17_C42
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID310
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
FIAT
BOSCH EDC16C39
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MARELLI MJ8D
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MARELLI MJ8F
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
FORD
BOSCH EDC17_C10
BOSCH EDC17C70
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_CP05
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH EDC17_CP42
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID211
SIEMENSA SID802
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID804
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
HONDA
BOSCH EDC17_CP06
HUANGHAJ
BOSCHA MD1CS089
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
HYUNDAI
BOSCHA EDC16C39
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP14
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
IVECO
BOSCHA EDC16C39
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17C49
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17C69
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17CP52
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
JEEP
BOSCHA EDC15C2
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16U31
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C79
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI CRD2
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
KIA
BOSCHA EDC16C39
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MAZDA
DENSO R2AX
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DENSO SHxx
MERCEDESA
BOSCHA EDC16C31
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16C32
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16CP31
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16CP36
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C42
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17C43
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17C66
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17CP01
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17CP10
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17CP46
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17CP57
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17CP99
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI CRD2
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI CRD3
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI DCM3.2
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MINI
BOSCHA EDC16C35
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MITSUBISHI
BOSCHA EDC16C31
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DENSO
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
NISSAN
BOSCHA EDC17_C42
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C45
BOSCHA EDC17_C84
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID301
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID305
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID306
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID307
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID309
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID310
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
OPEL
BOSCHA EDC16C9
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16CP33
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C11
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C18
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C19
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C42
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C59
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C84
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP47
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELKO E83
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELKO E87
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELKO E98
*WAŻNE* WYMAGANE PEŁNE PRZECZYTANIE! WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO MULTEC
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA
BOSCHA PSG16
PORSCHE
BOSCHA EDC17_CP14
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENS SDI10.2
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
PSA (CITROEN/PEUGEOT/DS)
BOSCHA EDC16C39
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16CP39
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA MD1CS003
DELPHI DCM3.5
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELPHI DCM6.2A
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID807
RENAULT
BOSCHA EDC17_C11
BOSCHA EDC17_C42
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C84
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP58
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16C36
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID305
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID306
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID307
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID309
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENSA SID310
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SAAB
BOSCHA PSG16
SUZUKI
BOSCHA EDC15C2
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16C3
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
TOYOTA
BOSCHA EDC17_CP07
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DENSO
VAG (VW/AUDI/SKODA/SEAT/CUPRA)
BOSCHA EDC15P
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16C4
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16U1
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16U31
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16CP34
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C46
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_C54
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17C64
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17C74
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP04
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP14
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP20
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP24
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP44
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_CP54
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17CP74
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_U01
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC17_U05
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHMD1_CP004
DELPHI DCM6.2
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
SIEMENS PCR2.1
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
VOLVO
BOSCHA EDC16C31
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCHA EDC16C34
*WAŻNE* WTYCZKA SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!